torsdag.

Jag ställde klockan idag för jag trodde det var fredag & att jag var tvungen att flytta bilen
för man inte för ha den parkerad på det stället första helgfria fredagen varje månad..
Tror ni jag blev sur och irriterad när jag fick höra att det är torsdag idag?

Har varit ute och gått en långpromenad med ellen o hennes hund.. Gick längs vätterstranden så han fick
bada lite. sen klätterade vi upp för en brant "klippa" typ och hamade på ett ställe jag aldrig varit på typ
med min favoritguna.. Ungeför som en gungbräda.. men som också snurrar runt!...:)
vi försökte komma upp båda två på den. hahaha. men vi trilla ner i sanden hela tiden. sjukt kul var det..
vi skratta så vi nästan kissade på oss.. Mpste ha sätt roligt ut om någon såg oss två oviga "tjockisar" som
inte kom upp (:



orkar inte skriva såmkt härlängre.. såg på ett tv program för en stund sen.. eller det var nog en film
"Jag kommer alltid vara kär i honom, varje gång jag ser honom"

mm'm.. nu vill jag gå o sova.. men ja..finns saker som måste göras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback