resa utbildning plugga flytta ?!

Tankarna är för många just nu. Vad vill jag plugga, vill jag åka till usa först. Måste hitta någon som kan hyra min lägenhet osv. Jag är verkligen slut i huvudet. Har suttit i två dagar och kollat på utbildningar, Vad passar mig? Är det någon som läser min blogg som känner mig och som har någon tanke om vad jag borde plugga till som passar mig? Hehe.
Det är inte lätt , sen vill jag gärna hitta en utbildning i någon stad somt typ helst gbg lr sthlm är också okej. Men ingen såndär liten håla.. Om jag får va kräsen!
Ska börja läsa några kurser nu i april, och förhoppningsvis hitta några utbildningar som verkar intressanta för mig som jag kan söka till. Så att jag antingen kan börja plugga efter sommaren eller åka till usa i ett år. aaaah detsnurrarrunt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback