olika val ger olika möjligheter.

jobb&utbildning; Det är jättesvårt. Jag vill ha ett jobb så jag kan få en inkomst, ha råd med mitt hem och kunna leva. Samtidigt som jag vill börja plugga så jag får en utbildning i ryggsäcken och ett "riktigt jobb". Men huuur, hur hittar jag rätt utbildning? Jag har läst om många olika och det jag kommit fram till är att det troligtvis kommer vara inom handel, juridik eller turism. Det är svårt att veta vad som är rätt. Jag funderar fortfarande på usa, men det får bli när dom hör av sig (om dom nu gör det) Vi får se, alltid snurrar runt just nu.
sex&kärlek; Vad är det? Jag orkar inte angagera mig, kommer den rätta killen så hoppas jag att han lyckas fånga min uppmärksamhet. Just nu står ingen kille högt upp på min lista!
övrigt; Försöker komma på meningen med livet förtillfället. Ska på undersökning på mimera imorgon. Dom ska bjuda mig på det, så jag kan se ifall jag kommer kunna göra laseroperation eller inte. På fredag ska jag till tandläkaren, speciellisten för att se vad det skulle kosta, hur lång tid det skulle ta osv. Gud, jag ber om att jag ska kunna ha råd med det på något sätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback