Hemmabäst.

Borta bra och hemma bäst stämmer bra. Det är skönt att komma iväg och ännu skönare att komma hem. Hehe. Åkte till Kalmar i fredags morse & kom hem nu. Blev vädligt oplanerat, men bra!
Bestämde mig på morgonen vid klockan 8 och åkte vid 9. Sofia mötte mig på stationen och så överaskade jag Martin när det var dags att möta alla för buffekäk senare efter deras tenta.(sa inget om att jag skulle åka till kalmar till honom) & han kände inte igen mig. Haha, har känt varandra i åtta år men icke.. Men, jag tror han blev glad iaf, såg så ut på hans uttryck när han insåg att det var jag. Jajaa, helgen har varit bra. Var roligt o träffa alla där igen även om det blev lite konstigt i lördags...Kåren var roligt, roligt med Nytt folk och Nytt uteställe. :)  yeees.
& nu har jag nyss vaknat här hemma.. La mig för o vila lite och råkade somna. Huuur skönt som helst..! Älskar min lägenhet och att få komma hem...  här är hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback