hemma.

Jag är hemma, jag är hemma. Jag sover i min sääng, med mina kuddar, min favoritkudde och mitt STORA täcke. Förhoppningsvis får jag sova ut imorgon. Även om jag vill jobba, väldigt gärna. Så vill jag också väldigt gärna få sova ut och bara ligga och slöa. Det vore perfekt imorgon!
Jag har inte så mycket att dela med mig av just nu känns det som, vilket är rätt konstigt. För det händer en hel del i mitt liv förtillfället. Jag behöver tid för mig själv och mina tankar, så jag kan få planera mitt liv lite. För så som det är just nu, vill jag Inte ha det.
Tänkte avsluta med att berätta att jag troligtvis fått jobb och det gott folk, det vore helt jävla fucking perfekt om det blir så..



Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback