Godnatt

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att jag ska orka gå upp i tid imorgon. Hur ska det gå? Hur ska det gå att jobba också för den delen? Jag känner inte igen deras kem överhuvudtaget och jag har ingen aning om vad jag ska göra knappt. Jag antar att jag löser det, men just nu känns det mindre bra. & jaa jag vet, "hur vågar hon klaga när det ser ut som det gör med jobb nu" Förlåt.
Det här får iaf mina ideer om USA eller att börja plugga att bli mycket starkare, och det är bra. Det är väldigt bra.  Jag vill bli något i framtiden och jag vill resa och se världen innan jag blir fast i något. 

Det har varit en konstig dag. Jag borde vara glad, men det är jag inte. Jag reagerade vädligt starkt på en sak förut och jag känner mig allmänt förvirrad faktiskt. Vad vill folk? Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback