FREDAG;

SHIT, vad trött jag är. Jag kom hem nu. Jag har inte varit hemma sen i morse innan jag åkte till jobbet. haha mm,  Det är också en historia, orkar inte dela med mig av hela.. Kan säga att min bil inte startade och det blev lite krångel. Men det kändes mkt bättre på jobbet idag. Även om allt är så fucking o organiserat. 
Det har varit en bra dag, hela dagen. Gud vad jag dagdrömmer när jag jobbar själv. Om allt och ingenting, & det känns som att jag börjar längta efter ett förhållande. Jag vill ha någon, framför allt vara någons älskling & älskad.. ååh så mysigt..  jag ska bara våga, det e de.. bläääk. Känslor är skit. Om man är själv slipper man riskera att bli sårad eller att såra någon. .. hmm

Imorgon fyller min bästa vän år. jag vill ge något unikt och något som känns klockrent. Men det är svårt. Jag har ett brev hemma som jag fått. Det är väldigt fint, jag funderar på att skriva ett. Men vad kan jag köpa.Jag vill verkligen ge någon som gör henne Glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback