arbetsintervjun

Jag fick jobbet. Jag börjar imorgon, det ska bli skönt med pengar igen.
Tills vidare är detta, jag har andra planer i mitt liv än att städa. Men som det ser ut just nu så är det här jobbet mer än välkommet kan jag säga.
Det är också välkommet att Alexandra jobbar där och att jag på någotvis kanske kommer få träffa henne lite oftare än vad jag gör förtillfället. Ärligt talat så har jag blandade känslor, men som med allt annant så är väl allt nytt jobbigt. TIlls man lyckas komma in i en rutin. Jag ska vara tyst nu, jag borde enbart vara tacksam!

Jag sitter och väntar på att min nya chef ska komma hit med saker som jag ska ha imorgon. Hon ringde för flera timmar sen och klockan är 18.30. Vart är hon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken städfirma har du fått jobb på:)? Grattis!

2009-03-11 @ 18:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback