love songs

Satte på den kanalen nu & så är det en låt som spelar nu (kan inte vad den heter) Iaf, jag har många minnen till den.
I Habo, när jag satt vid msn dagarna långa, o var kär , galen o allt vad det nu innebar. nostalgi, lite häftigt o känna det, samtidigt som att det är rätt tråkigt ocjså,. o veta vilka känslor jag saknar..


igår var jag o shoppade.. blev en del..

Peak jacka
tröjor
byxor
klänningar
underkläder
parfymer
sen var det kanske lite mer smått o gott
..

Nu ska jag försöka vakna till och ta tag i pluggandet.. det är långt ifrån lockande. :P hahaa...
får se hur det går med det...


Tänkte ringa ett samtal före.. SÅ håll koll på era telefoner nu.. så /du) inte missar mitt samtal.hähä


Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv : Hejsan Caroline! Jag har just haft turen att ta bort min tandställning efter 2 år med den, och jag kan verkligen säga dig att det absolut är värt det! När jag satte in den var man JÄTTE ovan i början, jag lespade som bara den och tyckte bara att den var i vägen, men man vänjer sig efter någon vecka. Därefter brukar tandläkaren spänna tandställningen lite då och då (beror på från person till person, vissa spänner nästan aldrig, andra spänner hela tiden) och jag spände inte min sådär jätte ofta, men när jag väl gjorde det så hade jag jätte ont i munnen samma dag, vilket verkligen är pain in the ass! Men jag gav mig bara fan på att jag skulle stå ut med den där skiten, och eftersom jag skötte om allt jätte bra så gick ingenting sönder eller gick snett, vilket är tur, för att om någonting går sönder, då får man ha tandställning ytterligare någon månad till. Jag själv hade också tandställning uppe och nere, och det är jag riktigt glad över - för du får verkligen sjukt fina och raka tänder! :) Hoppas detta var lite till hjälp, bara att höra av dig om det är något mer du vill ha hjälp med / undrar över! Kram Sanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback