sommar.

De senaste veckorna har varit underbara. Verkligen inte suttit inne någon gång om inte det varit tvunget.
Solat och badat en massa och framförallt i vättern :) fucking underbaaaart.!

igår åkte jag direkt ut till syrran, så packade vi in i bilen och åkte & badade... med lilla ellie! sen hem för det
kom åska.. När den försvunnit lite åkte vi tillbakss och efter det kom deras grannar.. Verkar vara trevliga :)

Ett par vänner var ute och käkade lite och tog ett glas vin så jag stressade in till sten vid halv nio och fixade
iordning mig, sen cyklade jag ner :) mysiga undarbara sommarkvällar... (iofs regnade det lite på mig( menjaggilladedet)
ett glas vis blev tre glas vin och en snaps. sen var jag full...! jag tål ingenting. heheh..
Lyckad kväll...
 ikväll kanske de blir lite grogg och lite utgång igen .. får se, men de verkar så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback