mina dagar.

Det känns verkligen att jag har legat på latsidan. Mina dagar består av; Jobb - Plugga - Sova. Jobb - Plugga - Sova.
Jag är helt slut, och har så ont i ryggen !

Nu tänker jag gå och lägga mig, (även om jag väntar samtal efter klockan tio) dessutom orkar jag inte ens duscha.
(har blivit en lyxig vana innan jag går jag lögger mig)
Det här kommer förhoppningsvis löna sig i slutendan, kommer iofs inte bli så rik när jag slutar så tidigt på dagarna hela tiden. Men men.
Jag tror också att jag har kommit på vad jag vill utbilda mig till & det känns så skönt. Tror jag har gått och funderat & velat fram och tillbaka utan att ens ha en aning sen i vintras. Jag är fortfarande inte helt hundra, men när jag tänker på det så känns det riktigt bra. Därför tänker jag höra mig för och se hur det verkar :)


GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback