hårinpackning.

Det är väl kanske inte helt sant med hårinpackning, men jag har tagit balsam i håret som
jag sitter med nu. Kvaliten på mitt hår är allt annat än vad jag vill att det ska vara nu. Det är
inte direkt slitet, inga klyvna toppar men ändå dåligt. Får hoppas att det hjälpter till att stärka
det lite med balsam.Det brukar fungera.
Ellen är röd i håret &, jag tycker det är skitsnyggt på henne. & eftersom lite av min längd
börjar komma tillbaks så börjar jag bli sugen på min hårfärg som jag hade förut i mitt långa
hår.( mitt jättelångafinahår, som jag fick för mig att klippa av? ) Jag älskar den färgen!
Den är mörk och när solen lyser på håret så blir färgen varm och härlig. Lyser typ mörk rödbrunt.

Jag är fortfarande nere idag, men det är bättre än vad det var igår. Jag bröt ihop totalt. Usch.
Förstår inte hur jag kan vara så svag för honom efter så många år. Det borde släppa helt nån
gång känns det som. Eller ska det vara såhär hela livet? Dessutom är han ju inte samma som
han var förut. Jag tror jag håller kvar förmkt i hur det var förut istället för att se framåt ibland.

Ikväll ska jag dricka vin med Hultsfred Sofia, Hon är i Jönköping i helgen och jobbar. Det ska bli
roligt att träffa henne. Har inte gjort det sen jag var och hälsade på Martin ( & honom saknar jag väldigt mkt )
Det är fleeera månader sen igen. & är han i hultan nu i helgen och jag vill åka dit , men ekonomin
tillåter inte det. Sjukt irriterande, sen ska han hem till Arbrå igen.
Allt kommer jämt på samma gång , Sofia o han är här, imorgon ska vi ha tjejkväll (väääälbehövligt)
Så är det en del andra saker som krockar också. Men heeey, Hoppas man väljer rätt så det blir en
bra helg!


Nästa vecka ska jag vara ledig och lämna Jönköping . Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback