blogg.

yes. jag har lyckats bli på dåligt humör nu. jag var inte det tidigare idag.. & nu känns det
som att jag vill lipa.. huhuuu. Humörsvägningar?
Jag hoppas det går över snart eller att jag kommer på hur jag ska göra för att bli glad. yeeaay.

somnade klockan 21 igår som en stock och vaknade o var tvugen att ta något att drickainatt.
som de senaste nätterna. jävligt irriterande.
sen ringde klockan o jag ville veeerkligen INTE gå upp idag heller.. hehe., sjukt hemskt att va så morgontrött.




I helgen var jag och campade i mariestad, brände sönder mig eftersom vi var ute i soolen heela dagarna.
låg o stekte vid poolen o det var heelt underbart .
O oooh jag körde husvagnen. haha :) gick bra, men fick lite oanik när vi hmnade mitt i stan på smaaaala o då
menar jag smalla enkelriktade vägar med bilar parkerade på också.. hahaaa..Jajaa

Kanonhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback