vanlig söndags ångest

ja, som i vanlig ordning.. kanske lite mindre ångest efter att läst
en ganska hemsk blogg. Livet kan verkligen vara orättvist mot vissa personer !
också oftast sånna som är genom snälla...och inte alls förtjänar det...

Vissa gånger man läser om andras tragedier så undrar jag varför
jag klagar över mina ijämförelse med andras bekymmer små..
Jag är väldigt tacksam över allt som jag har här i livet...! mina vänner och familjen.


Dessutom har jag en spännande dit framför mig. Jag hoppas det ska bli bra.
och att jag får mitt visum! :)
Jag längtar efter att få åka till Stockholm. tycker om den staden.. Synd bara att det inteär sommar ! :)
& att jag inte ska vara där så länge..
Så lägtar jag efter att få åka till USA och finare väder , nya upplevelser och allt därtill!
detskabligrymt! haha..
sen får vi se hur allt annat blir när jag kommer hem.. Det är verkligen en chansning på gott och ont!!

ska duscha och sen ta tag i den här söndagen..

c r l n  c r s o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback