Icke godkänt bloggande?

Varje gång jag sätter mig vid datorn brukar jag kika runt på mina vänners bloggar,
ett ganska bra sätt på att hålla dig uppdaterad över vad som händer.
När man inte pratar med dom dagligen!
Men; idag slog det mig att jag kanske inte är särskillt bra på att blogga..
nyfiken på vilka som läser, vissa vet jag. men långt ifrån alla.  :)

Jag skriver inte särskillt ofta, och när jag skriver så känns innehållet oftast
ganska tomt och meningslöst..
Funderar ibland på att ta bort bloggen, men tror nog jag ska behålla den..
Smidigt för alla och läsa om vad jag gör i USA sen! (omjagfårvisum)


Fick ett samtal av en väldigt näre vän förut idag när jag stog och höll på med
golvet på jobbet.
Jag gillar  inte känslan i kroppen som jag får när jag hör att den som ringer
gråter... det tog några sekunder innan jag förstod vad det handlade om..!
Sen då, vad säger man i en sån situation?

"allt kommer ordna sig!"


Nej, för det är ju inte alls säkert det gör det.. Det är svårt, jätte jätte svårt....
Även om jag blir glad att hon ringer till mig för att få tröst, det värmer när man har så nära vänner.
Hoppas allt löser sig för hennes morfar nu. Till det bästa för hans del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback