Fucking hair day!

Efter jobbet idag tog jag bilen hem till Anna, där bjöds det på
lax, potats och någon god sås. Det var mums!
Jag blev givetvis inte belåten eftersom jag har ständigt sötsug,
men maten var perfekt. Jättegod...

Vi satt vid köksbordet och pärlade var sitt armband undertiden vi
gick egenom de senaste dagarns skvallar.
Det mesta handlade om killar och mitt hår, men även om min usa
resa och att hon också borde åka...!

Jag är inte alls nöjd med mitt hår längre...
När jag kom hem från Anna la jag i silverbalsam i mina längder.
Det står att det ska värka i 3 min, men jag lät det sitta i 10-15!
Sen la jag i det övre håret också, jag tror det blev lite bättre. Men det är fortfarande inte bra.
Slitet och inte den färgen jag vill ha. Fucking hair...! dessutom är det slitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback