En eftermiddag och kväll med bella.

Bella ringde vid 17.00 tiden idag och frågade om hon fick komma ner.
Jag hade redan hunnit glömma att jag lovade henne det igår. Jag sa
till henne att jag är hemma och att det bara va att komma ner.
(Bella är minkusin på 9 år som bor två våningar över mig i samma hyreshus)

Vi har haft roligt idag, mycket skratt. Haha.
Var uppe en sväng på köpcenter , jag var tvungen att ställa ett par frågor till
frisören om mitt hår. Velande fram och tillbaks som vanligt.
Sen gick vi till anna och tog en kopp kaffe och bella var med och försökte suga in
så mycket info som möjligt av vårt samtal. Sen kommer hundra frågor! :)
Efter det åkte vi hem, hon fick prata med Henrik på min msn, vi hann ta lite bilder också!
:)






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygging carro! :) Vi borde ses någon dag och jag borde röka framför dig och du borde tjata på mig att jag ska sluta.. deal? :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback