yeeeeeey.

Jag mår bättre idag, men bara lite...
är fortfarande snorig och hängig, men inte lika frusen som igår.
Igår var fan hemskt..!
Blev jättesugen på att få massage och basta igår. Det sitter i än..
Funderar på att kolla om det finns några fler som är på det humöret.
Skulle vara trevligt alltså :) haha

La mig tidigt igår och vaknade sent idag. Låg och snozade fram till
11.00 tror jag. Sen gick jag upp, klädde på mig och tog min tråååkiga
motion på en timma innan frukost. .. Min Nyttiga frukost ... whhheeeey.
Pluspoäng till mig igen.

Nu vet jag inte vad som händermer idag. Börjar få lite panik över att jag
inte jobbar. Ge mig ett jobb! Ska skriva in mitt CV på arbetsförmedlingen
nu tror jag. BLäk..  ska ju på någon såndär jobb chansen där imorgon.
Hur nu det går till ..
På söndag ska jag på ett annat mööte.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback