Märks det?

att jag är arbetslös.. jag har inget bättre för mig än att skriva här när alla andra
är på jobbet. Tragiskt.. Imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen! :)

La nyss på telefonen med anna också... Hon är och shoppar och ska köpa tre st
JÄTTEFINA tavlor med budha på.. åååh kommer bli så fint här hemma! =))

Inte just den här bildne på tavlorna men budha !!! :) fint..




Nu ska jag nog storstäda hemma hos mig känner jag, och se om jag kan möblera om
lite ..Fixa o dona så det blir ännu mysigare =)

kommer kännas konstigt om jag ska hyra ut den .. men jag funderar på att hyra ut dden även
om jag inte åker.. fårse.. jag ska bestämma snart och säga till han som vill hyra.. Tkr det känns
jobbt att han får gå och vänta så länge på något som är så mkt kanske.. som ddet här är :/


Jahaa. mat och sen storstäda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback