Lördagmorgon.

Eftersom det är så dåligt med parkeringar i mitt kvarter så fick jag ställa
klockan idag. På en lördag!! detbordevaraförbjudet...
Ibland funderar jag på om det är värt att ha bilen, den har bara kostat mig
en massa pengar . ..

Nu är jag ändå hyfsat pigg, ska ställa mig i duschen och sen fixa iordning mig
innan fikan med alex :) Skaa bli trevligt ...
På onsdag förmiddag ska jag träffa Emelie också, bara mallan som saknas nu!


HAHAHAHA.. hade tänkt att ladda upp bilder... så hittade jag en massa jag hade
glömt bort. Gamla gamla bilder, säkert 3 år eller något .. shiit, vad jag saknar dentiden..
Nu har alla pojkvänner, och ska vara seriösa. Förr var det galet och massa fest...
Hinner inte ladda upp bilder nu, datorn e seg.. sen! :) Hahaha lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback