godnatt.

Ikväll är en sånn kväll som jag vill ha någon att somna bredivd, säga godnatt till,
och pussa innan jag somnar.
Det är mycket skönare att somna när någon ligger bredvid.
Framförallt om det är någon som man egentligen inte vill somna ifrån och som man
längtar efter att få vakna bredvid.

Antar att det är därför jag inte har gått och lagt mig än. Även om klockan är mycket,

Sitter här och dagdrömmer istället, eller heter det så på kvällen? Kanske borde skriva
fantiserar istället.
Jag fantiserar om hur det skulle vara att bo i usa ett år. Vart vill jag bo i så fall och så.
Antagligen skulle det vara någonstans på västkusten., eller newyork-manhattan.
Många säger att alla älskar newyork som varit där. Jag kanske skulle vara en av alla dom?
Men jag tror ändå västkusten, californien eller los angeles.
Jag borde inte ens tänka på det nu, först måste jag fixa alla papper. Börja om från början; igen.
Det känns ganska hemskt, men jag tror det kan vara värt det.
Drömmen vare att få ett svar och att det är positivt, på det mailet som jag skickade ivög idag.

Egentligen visste jag det här innan jag gick på mötet i söndags. Att det skulle bli såhär.
Att allt skulle dra igång igen och att jag skulle vilja åka. Även om det handlar om ett heeelt år.
Frågan är bara om jag klarar det, vara ifrån min familj och vänner så länge.
Jag vill ju, men klarar jag av det? Det är huundra frågor i huvudet på mig just nu, om allt...


Tror nog ändå att jag ska stänga ner min dator för ikväll och försöka sova. Men det tar emot ikväll.
Jag orkar inte riktigt med att det är imorgon så snart, jag har en del att ta itu med och för att
jag inte känner för att sova själv inatt som jag beklagat mig över tidigare....
Antagligen kommer jag somna på två minuter, och drömma om samma person jag drömt om
tre nätter i rad.
Det är faktiskt lite lustigt, för oftast kommer jag inte ihåg mina drömmar. Men nu de tre senaste
nätterna har jag gjort det. & dom har handlat om samma person. Men helt olika drömmar..
Jag skulle vilja ha en såndär bok, så man kan tyda sina drömmar vad dom betyder.
Förklaringarna i boken stämmer antagligen inte, men det skulle vara roligt att få tro det iaf.

Godnatt, klockan är redan halv ett och imorgonbitti kanske dom ringer och ber mig jobba..
Då är det meningen att jag ska svara i telefonen och försöka låta glad över erbjudandet. Kanblisvårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback