den här dagen får vara min också!. hähä

:) jaaa, det är skön känsla när alla är snälla om när folk kommer hem o
hälsar på mig i min fina lägenheet.
Det senaste har jag kommit påa tt jag verkligen trivs.. Den är mysig.. !! perfelt till mig.

Nu ska jag ta tag i alla kaffekoppar sen igår, hurra för att diska!!!..
sen ska jag ner och hänga upp min tvättt. det är faktiskt saant.. Jag tvättar här hemma..
typ andra eller tredje gången på över ett år .. Orkar inte åkaut til mamma..
Även om det är värt det, för med deras nya maskiner luktar tvätten så sjukt gott..
Massa sköljmederl ..hähä...

Måste hinna duscha också, en polare är påväg hit så vi ska laga mat..
sen hoppas jag på att mallan emelie o alex kommer på fika :) treeeeevligt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback