onsdagkväll;

Jag har hittat min nya favoritlåt, eller. Det finns många favoriter förtilfället. Men den som går på repeat nu är Eminem-Beautiful..  Den är bra!!

Sitter bara här nu, käkar apelsin och lyssnar på Eminem. Har bytt om tiill träningskläder också. Det var mkt velande fram och tillbaka men vi kör på ikväll också. Vi börjar bli beroende kanske? Jag vet inte, men jag märker av tydligt på mitt humör om jag inte har tränat, psyket blir inte det samma!
& för den delen. Igår på träninge såg vi Persbrant kopia.. Haaha.. Mums om det hade vvarit honom :P


Underbara älskade soliga väder det har varit idag också :) Blir glad och överenergigsk när det är sånt väder !
Det är mkt som gör mitt humör glatt nu. Igår när jag satt i bilen påväg hem från jobbet så var det som om något bara slog till mig i ansiktet bara, o en tanke slog mig som jag aldrig tänkt tidigare..  Mm.m. intevetjag.


Nu ska jag ge mig ut i kylan.. burr...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback