måndag kväll;

Ja. Det är redan måndag kväll, snart är det fredag igen även om det känns långt kvar. Tiden går snabbt, det är som mina kunder och jag säger till varandra. Det känns som det är måndag och fredag hela tiden. Dagarna där emellan flyger förbi!

Just nu sitter jag och tänkte på att gå och lägga mig snart. Har en del jag funderar över och framförallt börjar jag få ångest över att jag snart kommer få min tandställning. Hur kommer det gå? Jag har tandläkarskräck och undrar om det kommer se förjävligt? Men jag kommer tycka allt varit värt det när jag väl får ta av den! Även om det kan dröja två år. De jag har pratat om det med är bara positiva och tycker det är en bra grej att göra.
Jag har velat fixa det så länge! & om allt går som det är planerat får jag den i januari! Hatkärlek!

funderar myket över mitt liv överhuvudtaget. Allt som händer och att det är tråkigt att vara ensam. Samtidigt som alla säger att jag ska njuta av det.. Det är kanske på tiden att jag börjar göra det nu, på riktigt.
O det första jag ska ta tag i är träningen igen Jag antar alexandra är på, om hon nu lever? Har inte hört från henne sen i fredags. Bordekanske messa o kolla..! (blibättrepåatthöraavdigmänniska) heehe.

DESSUTOM, JAG SKA BLI MOSTER IGEN!  det ser jag fram emot. Det är knappt så jag fattar att hon är gravid igen. Det är inte alls samma som senast hon berättar det. Men det är roligt, och spännande. Ellie ska bli storasyster :) Lillaunderbaraunge!
Jag ser fram emot den dagen jag kommer kunnag ge henne kusiner! Hoppas bara inte det blir allt för många års skillnad..

Nej, godnatt nu. Måste sova så jag orkar jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback