kyla och vintermörker.

I dag höll jag på att knappt ta mig till jobbet. För det första fick jag knappt upp ytterdörren för det blåste så. Stod och tog i allt vad jag hade & trött var jag! När jag väl kom ut hann jag knappt ta två steg innan vinden sög tag i mig så jag flög förbi min bil och in i ett staket. Haaha, jävlar vad förvånad jag blev och glashalt var det. Jag lyckades iaf komma in i bilen till slut och åka iväg.. Vilkenstartpådagen. hehe.

Sen har jag haft fullt upp på jobbet idag, uschuschusch. USCH. Hoppas morgondagen blir bättre när jag ska få lite hjälp. Men ändå, det kommer inte bli en kul dag. Det lär bli sängen klockan 20.00 som vanligt.
Nu har jag tappat upp ett varmt bad, tänkte snart ta och gå & lägga mig där. Egentligen borde jag ta lite av min whisky också för att undvika att bli sjuk. Men jag vet inte, den är fan inte god :P haaha. Nä, det blir bara bad tror jag :)  


detärmörktochkalltute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback