uppdatering.

Alla dessa jävla  måndagar, som att de inte är tillräckligt ogillade. Ska man behöva gå runt och ha mensvärk också? Jag skulle behöva sånadär värktabletter utskrivna av läkare nu. De enda som hjälper!
Förutom att ha haft ont i magen och jobbat idag så har jag också varit och klippt mig. Även det var totalt värdelöst. Tanken har slagit mig att hon som klippte mig inte alls är utbildad frisör. Jag har aldrig varit med om att bli klippt på det viset hon gjorde. Man kan iaf säga att det slitna är borta, även så som min LÄNGD på håret.  Det är sjukt uppklippt, jag blir suur när jag tänker på det..

"Klipp inte förmkt på längden, och klipp inte det här håret" (jag visade tydligt)
"nejnej...jag klipper som du vill"

In my as, hon gjorde precis tvärt om. Haaha. Tänkerintetipsaomdensalongen!

Nu ska jag gå och ta en dusch, försöka tvätta ur den skiten hon klabbade i. Sen kommer en av mina bättre vänner hit på en kaffe. Det ska bli trevligt att sitta ute och prata. Få gnälla av oss, eftersombåda genomgår samma jävla skit varje månad samma vecka typ.


SIST men inte minst så ska vi få träffa lilla Emma i veckan. Har nog inte skrivit det här. Våran lilla mallutt och hennes Håkan har fått deras lilla bebbe nu. Lilla Emma.  Vi längtar.




Kommentarer
Postat av: mamma mallutt;)

åhh ni är så välkommna:) hör av mig om vilken dag som passar bra. ska bli så roligt:)kram från oss.

2009-08-24 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback