pigg.

igår gick jag och la mig tidigt och vaknade för en gångs skull utvilad. det var fortfarande svårt att gå upp. men att vakna och inte va sådär sjukt trött var skönt. jag kanske borde gå och sova vid halv nio oftare?

har jobbat idag, och sen åkte jag hem och drack kaffe med ett par vänner hos en vän. samtalsämnet handlade nog bara om en sak under dom timmarna. hehe..

Ska ta en varm dusch nu, fryser om mina fötter och känner mig mer eller mindre ofräch efter en dag på jobbet. usch. så det e typ alltid lika skönt att duscha. iofs är det mindre bra för mitt hår, men jag orkar inte ta någon hänsyn till det.. en varm dusch lockar mer. är sugen på en promenad också, men det får nog bli imorgon. om ingen ringer och föreslår det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback