Ont i kroppen.

Igår körde vi paintboll i 3 timmar. Kan säga utan att överdriva att jag var totalt livrädd dom första gångerna.. Har inte kört det tidigare & jag trodde det skulle göra jätteont. Det hela blev inte bättre när en av dom som håller i det visade med att skjuta på ett träd o det bara smällde. huhuu. Paniiik! tänkte jag. hehe.
& första omgången sprang hela mitt lag ifrån mig o gömde sig typ. haha aah herregud.. Men jag överlevde iaf! Sen var det bara att kriga på ! :)
Har träningsvärk i mina ben i dag, kan knappt gå, helt otrolgit.. Kom nyss hem från axamo, var där uppe och badade lite. De blir kansje ett kvällsdopp också, fast i vättern, sverigest finaste sjö! ev grillning också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback