Fredag imorgon.

Fredagen den 14:e, dagen då alla mina skolarbeten ska vara klara. Efterlängtade fredag! Inte efterlängtad av den anledninge, utan för att det är helg och ledighet från jobbet. Borde gömma mobilen och sova hur länge som helst på lördagmorgonen. Söööömn är underbart ! haha..

Idag har jag suttit och skrivit en insändare till Jönköpingsposten som om jag levde på 1700 talet. Jag skulle förespråka lr vara negativ mot upplysningstidens idéer. HAHA... "jag skriver nu till eder kära jönköpingsbor och medmänniskor" haah. fick fnattet ett tag där. meen jaaa, hon ska ha något roligt att läsa. Den där som kom på den uppgiften.

Förövrigt är jag sådär jobbigt avundsjuk på alla som bokar utomlandsresor nu eller dom som redan har bokat och ska åka om två veckor. Jag vill också iväg. Det skulle sitta som ett smäck nu!
Men aah, jag lär få vänta. Först måste jag jobba klart mina typ tre veckor till, o efter det hitta ett JOBB. Någon som har tips? lr rent av någon som har ett jobb till mig?
Jag kan tänka mig att provsova olika slags sängar och va ledig på dagarna.. haaha :)


Nähe, om jag skulle ta och gå ner sisådär 5 kilo fram tills nästa helg kanske? Alla tips är varmt välkommna! Haaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback