Äntligen fredag.

I förra inlägget skrev jag att jag ville det skulle hända något Nu. DET gjorde det också.
Jag var inne på ett ställe i stan i en timma, under tiden mitt under lunchtid slog någon/några sönder
en ruta på firma bilen och snodde ENBART min väska. Idioter...!

Jag fick ringa och spärra mitt bankkort, förlustanmäla körkort, göra polisanmälan m.m.
Idag ringde en kvinna från banken, det var någon som hade hittat mina kort vid en papperskorg på andra sidan stan. Där jag bor. Undrar om dom fick med sig mina hemnycklar i väskan och letade upp vart jag bodde med hjälp av mitt legg? Sjukt obehagligt.....


På söndag blir det att träffa mallutt och emma. Vääldigt, vääldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback