vädret är underbart idag.

Vaknade av att mobilen ringde idag, det var vikariepoolen som hade jobb åt mig. yeeeeeeeeees! Hon hade ringt två ggr tidigare idag men då hade jag lagt på luren bara. (förmodligen trodde jag det var mitt alarm) som jag ställde idag för att inte sova bort dagen! Blev sjukt glad av jobberbjudandet. & ännu lyckligare när solen sken in genom fönstret.
Hon undrade om jag inte ville jobba mer där, för hon inte kunnat få tag på mig.  Så är det inte! :) Jag jobbar vädligt gärna.
Det är bara lite svårt att få tag på mig på mooorgonen. Haha, tyvärr!

Är i vilket fall som helst nyduschad nu och beredd på att ge mig ut snart, ska iväg på en grej. Faktum är att jag är ganska nervös. Men som en vän inga namn nämnda (martin) tjatar på mig om jääääämt att jag måste göra saker jag helst skulle skjuta undan. Så, idag ska jag dit och se hur resutatet blir. Det är vad som händer nu, sen ikväll blir det "utgång" igeen. Vad är det med mig förtillfället? Iofs så ska vi bara ut för att kolla på matchen och det blir ingen alkohol för mig, om inte en cider bara. Eftersom jag, ska jobba imorgon ..



Det är VÅRVÄDER idag, och det blir jag lycklig av. Solen är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback