Torsdag.

Skulle börjat dagen med en promenad vid klockan nio, men en av oss försov oss så vi kom ut vid klockan kvart i 11 istället. (det var inte jag som försov mig) var tvungen att tilllägga det.. !
Har iaf varit ute och gått i 2 ½ timma nu med lite pauser.  Vi hann med en kaffe och äppelkakabit på mitt "jobb" :) O så sätt vi vid vättern och snsckade lite också.. TREVLIGT..!
snart ska jag till tandläkaren :S jag avskyr tandläkaren så mkt...! sen ska jag till min syster och försöka lära mig ALLT nytt på matte B som hon visade igår att vi ska lära oss..Det är bara hoppas på att det ska släppa snart....
Sen blir det kanske en flaska vin ikväll, jag vet inte än, men det lockar!

ååh heey. Jag mår riktigt bra o jag läängtar! :)

Kommentarer
Postat av: propellen

jaja men hur ofta försover ja mig då? haha! Skönt med en runda iaf:) Akta dig för träsket bara;) Ses sen hoppas jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback