sömnlös.

Om några timmar ska jag upp och jobba , därför gick jag och la mig i tid förut ikväll. Jag tänkte att jag iaf skulle kunna få vara något utvilad ( mindre trött än valigt ) eftersom jag Alltid är trött.  Så jag orkar med dagen imorgon. Men jaha, kan jag somna tror ni? Nej!
Det är för varmt i sängen, lakanen är fel,  folk är ute och festar och vissa blir väldigt högljuda då, ligger och funderar på liv, på saker som hänt och vad som kommer hända. En sak har jag kommit fram till och det är jag jag älskar min lägenhet och att jag ska försöka så gott jag kan för att få ett jobb tills jag vet vilken utbildning jag vill läsa. osv osv...
Antagligen kommer jag bo här tills jag ska flytta ihop med någon eller tills jag blir tvungen att hyra ut den av andra anledninger. Men; den är verkligen underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback