Motivation.

Inatt drömde jag fan en vädigt konstig dröm.
Jag hade fått erbjudande om en familj som ville ha mig som aupair. Det var på kort varsel så jag hann inte säga till mamma och pappa att jag var tvungen att åka. Jag skulle göra det när jag var där.
Väl där var allt helt otroligt. mkt nytt att se men också väldigt mycket farliga saker. hahaa,..
Massa negrer (ursäkta uttalet, men dom var det) kanske skulle kunan skriva afrikaner istället. iaf, dom var verkligen farliga. Sofia skulle visa mig runt, men vi tappade bort varandra och jag skulle försöka hitta hem. Så sprang jag på hela min familj som tydgen var där på semester.  Haha Syrran säger, "det var väl tydligen inte så svårt att få tag på en sista minuten" och så säger jag att "Är nu dumma lr, jag ska vara här ett år" Så tittar syrran ut över utsikten.. "Är du dum ihuvudet lr, här är ju bara öken"
Det var det givetvis inte, men det var jävigt varmt och antagligen så skulle det vara det hela året. aaaha hahaaa.. drömmen var ännu mer sjuk än så. men kan inte förklara i detalj. Kommer ihåg förmkt för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback