Mitt i veckan.



Jag är fortfarande stressad, kan liksom inte slappna av.
Inte så konstigt när folk inte kommer till jobbet så man får
jobba för två iofs.
Har tappat matlusten igen också, så jag är typ konstant trött.

Ska bli skönt att komma iväg till Göteborg och bo på hotell
nu på fredag. Koppla av och slippa Jönköping.
Hade gärna hängt mamma och pappa till Kreta, det hade väl
varit det ultimata. Men, får vänta tills jul. Då blir det vila hela dagarna!

Nu funderar jag på att möblera om. Men det går typ inte. Haha.
31  kvm är svårt att få plats på. Funderar fortfarande på att byta
till en tvåa. Men, det är rätt nice att bo så billigt och centralt som jag gör.
Tror det kan bli väldigt hemtrevligt här hemma om man bara
kan möblera och inreda rätt. Men jag är värdelös på det. Hehe.
Allt är typ svartvitt här och det ena passar inte ihop med det andra.
Så ligger det kläder verkligen ööverallt...!!!
Skulle behöva minst två gaderober till. Eller typ slänga en massa
kläder som ändå bara ligger .
Eller slänge allt och köpa massa Nytt.. Behöver bara någon som har
lust att sponsra mig med pengar då?

Nej, långt och meningslöst inlägg. Ska se om jag kan fixa ordning
lite. Sen är det EFTERLYST ikväll. Dum som jag är så kollar jag även
om jag blir rädd och skrämmer upp mig själv efter det.
Brukar tycka det är obehaligt att gå till bilen själv på morgonen efter jag
sett det. Hehe.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback