Små saker förgyller dagen.

Igår lagade jag och Anna mat, det blev gott som vanligt,
Sen när vi precis lagt oss i sägen och skulle kolla på tv
så ringde det på dörren. & där stog ellen med två muggar
kaffe.. Blev sjukt glad av den överraskningen!! :)
Små saker förgyller dagen.  Riktigt fint gjort av henne!!
Vi tre satt och pratade gamla minnen, det var bara Sofia
som saknades :(

Men snart får vi träffa henne igen, nu i jul !
Sen ska jag och Anna hälsa på henne i Mars.. Fira våra 21årsdagar där :D
Skönt att ha något att se fram emot!
Det kan behövas nu, usch.. Jag kan inte minnas att jag
kännt såhät någon gång innan :/


Funderar seriöst på att åka iväg ett år någon stanns....
Ska sätta hårinpackning i håret nu. Sen ska jag fortsätta kika efter
vad det finns för olika resor man kan ge sig iväg på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback