måndag.

Shiit, känner mig SVULLEN!
har ätit matnyss och sen är det ensåndärjobbigvecka.
ajaa, man borde vara van . även om det är lika ovant
varje månad...!

ska inte tala om humöret. det vänjer man sig aldrig vid.
igår satt jag och kollade på Ensammammasöker och
började störtlipa. haha, herregud..
Men kvällen slutade bra, somnade i en dubbelsäng nere
på öster. jag vet att jag kanske inte borde, men vi har heller aldrig
kunnat låta bli, så varför skulle vi klara av det nu?..Tankeställare!!
Skön känsla när tårarna kommer enbart för man trivs så bra i
någons famn. Betyder det att man har hittat rätt då?

ska kila in i duschen nu, sen iväg och fika med tjejerna igen..
Ska försöka styra ihop en fika med dom andra flickorna i veckan också har
jag sagt.. Dom är nog lite besvikna på mig att jag aldrig kan när alla
ska ses . FÖrlåt för det. Jag fixar detta! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback