Äntligen Helg.

Skönt skönt sköööööönt..:!!
Den här helgen ska bara vara lugn känner jag.
Satte mig i badet förut. Tror nog jag satt där förlänge.
Började läsa ord på alla flaskor som står i dsuchen baklänges.
maslaB, ednatkufretå. haha man kan dela upp ord i små ord.
Ahhjaa. shit. jag börjar bli dumihuvudet på riktigt snart tror jag!

Sitter och väntar på att ellen ska höra av sig. hmmhm hm. Undra vad hon gör?
(komiskt att hon ringde precis när jag avslutat meningen) :P

Imorgon kanske det blir filmkväll med Martin..! beror på om han ställer upp
på att häva på sig en massa killparfym! (: och om han vill komma hit så så klart.
och om jag vill  att han ska komma framförallt... lr så tar vi också det i Maj!!


jag känner att det här blir ett onödigt inlägg.. allmänt bara så folk ska ha något
att snoka om. nu vet ni!

Vad ni inte vet de skriver jag inte här.. Jag sk begemig ut i kylan och köpa Pepsi Max..
Mmm o det kan bar sluta på ett sätt.. Rom o cola !    Fy funken..... blir dock bara någon.
Orkar inte med fyllor..! BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback