torsdag

långa dagar på jobbet. jobbade över igår och idag.
men blir skönt med lite mer i lön nästa månad! :)
men det funkar bra. jag och ellen har det roligt. sjuka
kommentarer och en hel del skratt ! det är så det ska
vara.

allt annat är upp och ner. jag saknar honom så jag håller på¨
att spricka :(

jag är så sjukt kär! hoppas han kommer på att han saknar
mig snart..

tills dess ska jag  ta hand om mig för en gångs skull.
har ringt till tandläkaren idag. ett steg i rätt riktning.
sen ska jag bara vara sjääälv! har inte varit det sen jag var 13-14 typ :/
såå det kanske är det som behövs?

ska ev flytta inom en framtid också. om allt går som det ska...
men det är mkt som ska klappa, och det är ju inte än på ett tag tvvärr.
Men jag älskar den lägenheten! så det skulle jag må gott av..
sälja min bil och köpa en cykel också...

nää duscha nu och kanske handla lite mat?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback