söndag

vaknade kl 8 idag,även om jag somnade rätt sent?! igår..
Vet inte riktigt vad klockan var.. somnade vid msn. då är man trött .. usch .
låg i sängen iaf..

gick upp och åt lite jordgubbskräm, tog på mig klänning o
flippflopp och gick igenomstan till haan. Heelt underbart väder.
skulle lämna en sak som jag villat han ska ha, sen hade jag tänkt gå vidare
hemmåt. Men när han öppnar nyvaken o bjuer in mig är det rätt svårt att
gå där ifrån..! så ja, det blev inte som planerat..

Gick in o la mig där, sen kollade vi lite på tv.. Men fick tjata ut honom i solen...
Så vi köpte glass, o la oss på vätterstranden.. Mysigt...
o sen har vi lagat mat o kollat på tv.. bättre söndag för man nog inte..

Nu ska jag natta mig o sen sova.. Ska leva på den här dagen länge  nu..
Vet ju inte hur det kommer bli. rätt jobbigt när jag är såkär..
MEN det är underbart att få känna såhär igen...:! nätan glömt hur de känns..



godnatt jönköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback