söndag

härlig söndag. har spendert den med anna...
har varit och handlat mat, lagat mat o ätit som tusa-..
o nu ikväll proppade jag i mig två korvar.. med gurksallad. gud så gott..! :)

sen har vi åkt lite bil, när till domsand o grejer. gick en promenad vid
vätterstranden. så mysigt. jkpgligger så fint vid vattnet!!


helgen har inte varit som den borde ha varit. men jag har haft det bra ändå.
fredagsnatten var allt annat än trevlig . lördagen spenderade jag med anna o
min familj, jag kölrde domi buicken (stavas?)
allt jag kunde tänka på var typ han och hur det ska bli.. har kännts så jobbigt,..

Meen......!
när jag tänker på allt vi har gjort och varit med om.. så känns det i min mage
att det kommer bli bra till slut. Bara det får ta sin tid, så vi får vara lite själva..
sen kan det bli HUR bra som helst..!det är jag övertygad om...

nu ska jag sova...  godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback