fredag.

helg igen.

igår bröt jag ihop,ringde pappa och var helt förstörd..senast det hände var
för 2 år sen när a´llt med mitt ex hände.. usch..
men han e bra att prata med om sånt.. sen ringde jag honom så kom han o
hämtade mig. sov där, fattar inte varför han tvekar.. allt  e så bra när vi ses...!!

jag undrar hur det ska bli.. det här e så jävla jobbigt.. ligger bara i sängen o
orkar inte med någonting.
världen är inte rättvis mot mig, MEN jag tänker inte ge upp honom. Aldrig.. Än
är det inte kört.. måste charma honom igen.

så käär !


ska ta tag i mitt liv ikväll o dra hem till alex, får se vilkasom kommer dit ikväll.. kan
nog bli trevligt.. senska jag nog hem till honom o sova.. han åker till hans brors överaskningsfest
imorgon. som jag också skulle varit med på :blev ju inte så nu :..bläääää


Ska börja fixa mig nu, så jag e riktigt fin(?) ikväll.... kan ehövasnågratimmar ..



godnbye,, jag saknar martin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback