vad är det för en dag, jo det är den värsta dagen , för det är söndag idag!

mina jävla utslag ska jag ta tag i imorgon.. fattar inte vad fan dom kommer ifrån.
men jaaajaa, jag är förhoppningsvis inte döende iaf!

Funderar på att ta tag i mitt liv, gå till gymmet eller ta en promenad/jogga till
en vän... som jag tror behöver få en pizza eller något hemlevererat från mig idag :)
hehe... han brukar betalamassa åt mig så det kan jag bjuda på..
mjaa får nog bli så. vill inte gå på gymmet när jag ej kan ha uppsatt..då syns utslagen.
sen får ja väl låna hans bil o åka hem o städa eller något.. kanske åka till mammaopappa?
aaah får se.. måste ta mig frånsoffan nu iaf,,,'



Ha en bra söndag!

o imorgon fyller eleni år :D samma dag som martin för den delen också, aaah =) ajaaaa


tjaaaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback