Torsdag.

segaste dagen på hela denna veckan, men skönt med helg
imorgon Igen :) Tiden rullar på faktsikt. Sen får jag se, martin
kanske skulle hälsa på när dom ändå åker igenom Jönköping
på väg hem från Göteborg imorgon. På lördag är det fest, blir
nog rätt lugnt för min del. Sen är helgen redan över :(
Men först Fredag imorgon. Älskvärt......! =)

Denna veckan har det hänt mycket, Anna har tagit körkort och
jag har knappt hunnit vara hemma., efter allt somhar fixat och donats med.
Och i Tisdags? bokade vi hotell i Stockholm,
det blev inte det som vi först hade tänkt oss.
Haha. Suraste mensbarnet som jag fick prata med i telen. Hon
ville ha kreditkortsnr. Som om alla har kreditkort?  Vilket jag sa
till henne att vi inte hade.
"Nä, men du/ni kanske skulle ringa och prata med mamma&pappa då. Hejdå!"
haha aaah.
Då fick det bli det andra vi hittade efter en jävla massa googlande :)
Tror jag hittar dit också, vilket är ju bra :) Hehe.

Har hunnit planera lite för sommaren nu, semester. Eller ja, lagt
fram mitt förslag.
Camping camping, det skulle vara så mysigt! Verkar intehelt omöjligt
heller =))

Nu dusch, sen ska jag laga mat och kolla på Efterlyst. Ska Inte somna
som dom senaste veckorna ...


Lämna mig aldrg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback