Tisdag.

avklarad....!
Imorgon är det onsdag och då ska jag jobba med ellen.
Jaa. får se hur det ska gå, vi ska gå på ett annat schema som
jag inte jobbat så mycket på. Men det ska väl funka...
Bara hon jobbar.. hehe.. så det inte tar längre tid. :P
Stackarn, hon är HELT död säger hon:P

Igår tränade vi och idag ska vi träna. Vem visste att det är på
gymmet alla fina killar finns? Rena fröjden att gå dit ! :D hahaa.
Nää, går faktsikt dit för träningens skull.
Hemskt var att alex hade gått 9 ggr på sitt årskort förra året. och
jag hade gått 20 ggr. Bortkastade pengar om något...
Så nästa år vi köper nytt ska vi ha slått det med hästlängder som han
sa i reseptionen.

Fick se syrrans bilder på bebisen i magen idag. Häftigt, men
såg inte lika mycket som jag hade hoppats på..
Nu vet vi iaf att de finns n¨got i hennes mage :)

aaaah... nu är det snart lite långledigt också.. DET BEHÖVS:.. så jag
kan få sooova.. !


Bye byeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback