söndag.

idag är det en bra söndag, eftersom det är röd dag imorgon.

hur bra som helst.....!

har varit trött idag, även om jag var nykter igår. det är precis

som man andas in massa alkohol ute på krogen. anna och

jag låg nog i sängen enda till halv 1. låg och smsade till folk :)


slapp söndag, utan ångest. haha, kan tänka mig alla som är

bakis idag. rätt åt alla. :P jag mår iaf prima . för ovanlighetens skull. 


jag borde beröma mig själv också för den delen. jag är stolt över mig själv..!
envis som fan. hahaaa. aaah vilken  bra dag!

vill att martin ska komma hem nu också så jag för en gångs skull
kan åka och hälsa på honom i hultsfred. har bara varit där en gång.
resten har han fått komma hit. usch, jag tycker det är jobbigt att
sova borta. så stackarn har fått stå ut med luftmadrass och min
lilla soffa. =P Jag får ju iaf en egen säng hos dom , så nu har jag bestämt
mig för att hälsa på innan jag/vi drar till sthlm. Om jag nu får. han
var ju lite tveksam. hehee..


Näää.. ska umgås vidare nu... Jävligt bra dag iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback