måndag

avklarad...!
det är oväder här idag, snön yr o det går inte gå på gatorna.
igår var det sol och vår, riktigt varmt ute när jag tog min promenad.
det är heeelt sjukt.

har jobbat idag, sen hem o bytte om, åkte till stan, gick till sköna jag
o fixade mina ögonbryn o direkt efter det kl17.00 var det träning igen.
idag blev de Kiboxning. sjuktjobbigt, jag är verkligen heeeltdöd.. + att
jag har mensvärk :( så ska lägga mig snart & försöka sovaaa..

imorgon ska ellen o jag jobba igen. får se hur de ska gå... sen efter
imorgon så är det bara onsdag&torsdag kvar.. Sen lååånghelg. Perfekt!
får man ett påskägg tro? :) hoppas de..
förra året fick jag ett jättestort bara för men vän tyckte synd ommig för jag sa
att jag itne får något längre :P det vart GOTT :D

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback