Lördag.

vaknade av att jag var så extremt törstig inatt på typ dricka
eller saft. såå skulle jag ta mig upp o dricka.. men  tro inte
att det fanns det då. hehe aaah...
så skulle ta mjölk i stället (även om jag inte gillar mjölk)
så var jag så sjukt törstigså det hade fått duga.. Men nääää
då fanns inte ens det.:P Så jag fick ta ett stort glas med
kallt vatten.Var rätt gott också iofs! :)
& sen när jag väl somnade om så drömde jag jättekonstigt.
Typ om att jag o syrran skulle gifta oss?! haha..o sen att jag
höll på att drunkna men att hela min släckt hoppade i och
räddademig? hahaa aajaa. sjuka drömmar har man :P

ska snart ååååkaa hem och väcka ellenpropellen hela kvällen.
Skaa dra med henne på loppis :P Mitt utanför mitt hus :D Seen
funderar jag på attt åka ut till mamma o pappaaaa .. Umgås lite.

jag har ju rätt mycket tid på mig eftersom jag gick upp kl 8.-00 idag.
helt helt helt sjukt att gå upp så tidigt på en lördag...

jahajaaaaa... blir duschen nu iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback