tisdag.

fredags blev katastrof
lördags var helt okej. sol och bad.
söndags var underbar. massa sol och umgicks med min familj och jimmies flickvän.
eller, jag i solen och svettades medans dom andra målade huset.
Sen åkte jag in till stan och hade en såndär helt perfekt söndag igen,
massa mys och pussar. jag är förvirrad. hur ska jag förhålla mig?

imorgon är onsdag, dagen innan helg faktiskt .skönt.
undra bara vad jag ska göra? :/ ensamt.


tjejer brukar ha behov av choklad eller ost oftast när det är den veckan.
men inte jag, jag har listat ut att jag måste ha läsk, sprite zero!
har funderat många gånger på varför jag blir så sjukt sugen på det varje månad.
haha.. men nu har jag listat ut det :P

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback