tisdag - kväll

har precis duschat nu.det behövde jag. haha... ojaa.

fick för mig att prova ett par gamla byxor som jag hittade i
gaderoben. Sånadär som man inte slänger, för
"någongång ska jag gå ner och då ska jag kunnaha dom här"
denna gång är nu.
Har svårt för att se det själv, men o andra sidan så har jag nog gått
ner 4 kilo sen jag var i sthlm .

De roliga var att jag hittade två lappar i byxorna. Den ena var till någon
frisör vid hötorget.
På den andra stog det
"godnatt älskling, längtar tills vi ses nästa vecka. Jag älskar dig sov gott"
Jaaa, om jag inte har helt fel så skulle jag nog ha lagt den under kudden
men kom inte så långt. Så lite romantik fanns de ju i mig ..
Fick lite nostalg känsla.. det var länge sen jag hade dom byxorna med andra ord.
typ 2 - 3 år sen :P

Sen testade jag ett gamalt nattlinne som jag fick i julklapp. har inte kunnat
ha det på ett tag heller.. Men nu satt det fint! :)

känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback